emmizen

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Familjen Där Det Alltid Händer Något!!

Av Emma - 26 juni 2010 16:07

Hej Hopp!

 

Det blev ingen djurpark idag eftersom jag och Madde var aldeles för trötta imorse när vi vaknade.

Min käre bror fick för sig att fira midsommar på Borgholm igår och klockan 4.00 ringde han, då var han på lasarettet i Kalmar och viste inte hur han skulle ta sig hem. Sådan tur är vi ju på Öland och han fick åka med en kille hit.

Han hade blivit nersparkat av ett gäng.. Finns mycket idioter där ute! Han är okej nu sån tur är.

Maja och jag ligger på varandan och myser i soffan. Nu är det snart dags för ett dopp i det blå tror jag.

 

 

 

 

Kram kram

//Emma & Maja 

 
 
Magnus

Magnus

26 juni 2010 16:33

Hehe! Ja alltid ska det ske något. :) Men hinner du/ni komma i morgon i alla fall? Ses!

http://autism-pappan.gloggagratis.se

 
Marie L.

Marie L.

26 juni 2010 16:59

Men jisses! Tur att han mår bra ändå. Kram!

http://www.mariemedfamilj.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2010 13:42


Sådär Ja!   Då har man firat Midsommar med Familjen 1st Fors 2st Buck och 1st Hougaard. Kom hem till Familjen Lillé och 3st Sjögren i söndags. Igår käkade vi middag hos Tina, det var väldans mumsigt! Mamma är på besök hos mig så vi ska in till st...

Av Emma - 25 juni 2010 14:19


Nu har jag varit på Öland i snart ett dygn! Saknar mina vänner men kan inte komma ifrån att det är helt underbart här! När vi kom upp igår åt vi lite mat och sedan gick jag och Madeleine ner och tog ett kvälls dopp! Det var varmt i havet och vi fic...

Av Emma - 23 juni 2010 19:18

Hej Hopp!! Idag lämnade jag mitt lilla hjärta på fritids i kallinge. Sen åkte jag och Tina till M&M och käkade frallor och drack en massa kaffe! Får aldrig nog av dessa härliga människor! Jag och Marie åkte till konsum för oh handla lite mat m...

Av Emma - 22 juni 2010 23:24

Jaha då var man blogg ägare =P   Idag har jag och Maja varit hos M & M = Marie och Magnus och baljat kaffe! Tina och Elias var åxo med! Alltid lika trevligt att vara i deras närhet, våra familjer matchar väldigt bra! Vi är ju inte farligt lika. ...

Presentation


Jag + Älskade Syster

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad kom först? Hönan eller ägget?
 Hönan
 Ägget

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards